Кошик

UAH

Підписка на оновлення

Підпишіться на наші оновлення, щоб завчасно отримувати інформацію про надходження нових товарів, вигідних пропозицій та акцій та інше.

Швидка реакція - це вигідно!

Дивитись всі категорії

UAH

Кошик

Кошик пустий

Гарантія

Усі товари на маркетплейсі є унікальними через їх стан та комплектацію, адже більшість із них із досвідом (були у використанні), тому гарантія може надаватись або ні по кожному товару окремо. 

Для того, щоб ознайомитись з умовами гарантії необхідно перейти на сторінку товару. Праворуч від зображення товару буде інформація про наявність та умови гарантії. 

 

Для користування правом гарантії необхідно звернутись безпосередньо до постачальника, у якого ви купували товар. Усі необхідні документи щодо гарантії надаються постачальником разом з товаром. 
 

Обмін та повернення товару


Чи всі товари можна повернути?

Нажаль не всі! Окрім товарів, які були у використанні, згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можливо нові товари таких категорій:

  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
  • зубні щітки
  • апарати для гоління
  • інструменти для манікюру, педикюру

 

Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій Статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», задовольняються за згодою продавця.

Більшість постачальників маркетплейсу надають опцію обміну та/або повернення товару, що перебував у використанні.

Інформацію щодо такої опції зазначено в картці товару. Крім того, ви можете скористатись відповідним фільтром для пошуку таких товарів.
 

Куди саме звертатись щодо повернення або обміну товару?

Якщо ви придбали товар на нашому сайті з опцією повернення і бажаєте його повернути, необхідно зв’язатись з нами за телефоном 0-800-308-004 або описати проблему, з якою ви зіштовхнулись, на адресу [email protected] (важливо в темі листа вказати «Повернення товару), або звернутись за адресою: 04107, Київ, вулиця Багговутівська, будинок 17/21.

Ваше звернення буде розглянуто та надано відповідь щодо подальших дій для здійснення обміну або повернення товару. 
 

Як здійснюється повернення товару?

  1. Якщо замовлення було отримано у відділенні Нової Пошти, необхідно оформити відправку товару на отримувача, який здійснював відправку товару, якщо інше не погоджене з продавцем.  У такому разі, оплата послу Нової Пошти здійснюється за рахунок клієнта (покупця). 
     
  2. Якщо замовлення було оформлене з типом доставки «Самовивіз», необхідно звернутись на точку видачу товарі для оформлення повернення або обмін, якщо інше не погоджене з продавцем.